Uns altres en Venda
470.000€
el preu no inclou impostos, ni despeses
Referència: 500554
Uns altres
Província: Girona
Població: FIGUERES
Zona: CREU DE LA MA
Edifici amb jardí de 314 m² al centre de Figueres.
Edifici neoclàssic rehabilitat des de 2009, amb una superfície de 496 m² sobre una parcel·la de 494 m². Consta de planta baixa més 2 plantes, amb possibilitat de diversos usos.
La planta baixa (180 m²) pot destinar-se a local comercial, habitatge o garatge. A les plantes superiors hi trobem 2 habitatges espaiosos de 172 m² i 144 m², aquest últim amb una terrassa de 28 m².
Ideal com a inversió amb encant històric i opcions de futur.
Qualificació energètica
kWh/m2/año
kg CO2/m2/año
217
36
D'acord amb la Llei 3/2017, de 13 de febrer, del Codi Civil de Catalunya, que aprova el Reglament sobre la informació al consumidor en la venda d'habitatges, s'informa el client que el preu indicat no inclou les despeses derivades de la transacció, com ara els honoraris notarials, la inscripció registral, els impostos aplicables (ITP o IVA més AJD) o altres despeses inherents a la venda.